دستگاه سیم ظرف شویی تک محورتمام اتومات

  این دستگاه بصورت کاملا اتومات بوده که دارای حالت قطع کن- کمپرسور- جک و کانتر می باشد که در گرم های مختلف سیم ظرف شویی تولید می نماید اکه برای هریک ساعت کار حدود 100 الی 110 عدد تولید می نماید . حداقل سوددهی این دستگاه 50/000 ریال الی 60/000 ریال برای هریک ساعت کار می باشد. حداقل مواد اولیه مورد نیاز برای کار 10/000/000 ریال الی 15/000/000 ریال می باشد که این هزینه مواد اولیه برای مدت یک سال به صورت امانی نزد شرکت قرار میگیرد. مواد اولیه مورد نیازدستگاه سیم ظرف شویی شامل مفتول (کیلویی)- لیبل (کیلویی)- سلفون (کیلویی) وکارتن (تعداد) می باشد.

برق مصرفی دستگاه تک فاز بوده و حداقل فضای لازم برای کار 2 الی 3 متر مربع می باشد که حتی در محیط حیاط و پارکینگ منزل نیز میتوان قرار داد. نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه سیم ظرف شویی تمام اتومات حتی یک خانم با دو دستگاه نیز میتواند مشغول بکار شود.
***این دستگاه با خدمات نیز می باشد که شامل آموزش برای کار – نصب وراه اندازی بصورت رایگان -تامین مواد اولیه برای کار به حسب نیاز مشتری- تضمین خرید محصولات تولیدی و پرداخت اجرت کار به محض دریافت محصولات بصورت نقدی – گارانتی و تنظیم قرارداد کاری که کلیه موارد برای مدت یک سال بوده و بعد از یک سال قابل تمدید از طرف شرکت می باشد.
دستگاه سیم ظرف شویی اتومات

                    دستگاه سیم ظرف شویی اتومات