تضمین خرید از ما

تضمین خرید از ما

بسیاری از فعالیت ها و مشاغل در جوامع رو به رشد نیازی به فروش و یا تولید نیست بلکه آنها در قبال انجام کاری دستمزد دریافت میکنند.حال سوال اینجاست که آندسته از افرادی که تولیدکننده هستند نقش آنها در این بازار بزرگ چیست و چگونه میبایست تولیدات خود را به فروش برسانند؟

گاهی وقت ها فکرکردن به این سوالات افراد جویای کار را از فعالیت سست کرده و آنها را متقاعد به شروع نکردن این حرفه و پیشه میکنند. افرادی که تازه به عرصه تولید قدم میگذارند افرادی هستند که بار اطلاعاتی و موقعیتی آنها در آن حرفه و درکل برای تولیدات کم و بعضی مواقع اصلا وجود ندارد. این افراد بزرگترین خطر هم در بازار و هم برای خودشان میباشند زیراکه با عمل های نادرست و نابجا چه به صورت ناخواسته یا خواسته به هر  دو طرف لطمه ای بزرگ وارد میکند.

شرکت تولیدی آرمان تجارت آسیا برای اولین بار در ایران در این صنف کاری، در راستای بهبود تولیدات انبوه در ایران و خاورمیانه تصمیم به تضمین خرید از سوی تولیدکنندگان خود شده و حتی در صورت نیاز از تولیدکنندگان غیر هم اقدام به خرید محصول مورد نیاز میکند.

شما بعد از خرید دستگاه های سیم و اسکاچ ظرفشویی دیگر نیازی به ایفای نقش در بازارهای بزرگ ایران نیستید. این کار را به ما بسپارید زیرا ما بیش از 16 سال در این بازار خاک خورده ایم و بالا و پایین آنرا خوب میشناسیم. پخش های بزرگ ایران و دوستان صمیمی در این صنف به ما اجازه میدهد که بتوانیم شما را از ناراحتی و دغدغه فروش محصولاتتان رها سازیم و به شما تولید کننده عزیز و نوپا انرژی مضاعف برای تولید هرچه بیشتر بدهیم.

این تضمین یک بازی دو سر برد را بازی میکند. یعنی هرآنقدر که شما تولید کنید درآمد داشته باشید به همانقدر هم ما سود و درآمد داریم. پس ما نه وعده ای بی جا میدهیم و نه خواسته ای دروغین را  از شما داریم. تولیدات شما را با تضمین خریداری میکنیم.